Hej på er!
 
Knyter an till gårdagens inlägg genom att länka till MiSSii's blogginlägg. Efter att ha kläckt morgontäningsidén för henne har hon också blivit en morgontränare. 
 
 
 
Det är skönt att få med sig någon på morgonträningståget. Igår hälsade jag henne kvittrande god morgon och for omkring som ett yrväder i mina roliga övningar. MiSSii stod fridfullt bredvid och njöt av lugn harmonisk träning medan hon och jag babblade på om det ena och det tredje. (Ja, jag tycker absolut att man ska prata och vara social medan man tränar - högintensiva pass då man inte orkar prata kan man köra ibland när man är riktigt sugen på det!)
 
 
Imorse när jag förgäves försökte anropa mina explosiva muskelceller för ett superkul benpass kom MiSSii skuttande som en studsboll och mötte mig med ett leende från öra till öra. Jag gladde mig åt hennes energi genom hela morgonpasset och kände mig väldigt tillfreds med en långsam och förenklad variant av mitt eget benpass.
 
 
Denna morgon var jag ingen prestationsprinsessa, men jag är de facto en glad motionär som inte har några som helst problem att ta mig iväg till träningen, eftersom jag alltid gör upplevelsen njutbar. 
Ikväll ser jag fram emot att dansa med ZumbAmigas. Tack vare dem är måndagar och torsdagar veckans träningshöjdpunkter. Tjohooo!
 
 
 
Benpass, Benövningar, Blogginlägg, Explosivitet, HIT, Högintensiv, MiSSii, Nöjd, Rolig träning, Snabbt träningspass, Trivsam träning, ZumbAmigas, glad, god morgon, morgon, morgonmänniska, morgonträning, träningskompis,

Kommentera

Publiceras ej