Changes, Leaves.
 
Oj oj, nu händer det grejer må jag säga! Det är företaget det handlar om och jag är bara  exhalterad! Jag misstänkte att det skulle vara kul att ha företag och förverkliga sina idéer och jag visste att jag skulle trivas med att hjälpa människor att förverkliga sina mål och sig själva... Men jag hade aldrig trott att jag skulle få vara med om detta pirr i magen som vore jag nyförälskad! Jag har fått sådan genuin feedback från mina klienter att ögonen tåras, och när jag ser att min företagsidé blir till verklighet genom att mina klienter mår så bra och börjat styra sina liv så känner jag att jag alltid kommer vilja hålla på med detta, med just de fria tyglarna som eget företag innebär. 
 
 
Vad är på gång då? Det händer mycket under 2014 för mitt företag: lokalbyte, spännande samarbeten, större satsning på att nå ut till och kunna hjälpa fler... men mest anmärkningsvärt är breddningen av verksamheten. Jag kommer att ha kvar Mias Viktvägledning som det är, men den verksamheten kommer ingå i mitt företag som nu byter namn, där jag kommer jobba med att hjälpa människor att komma igenom sina problem, hitta sig själva, sitt självförtroende och sin inre trygghet, samt sträva mot de mål de drömmer om. Din Utveckling kommer företaget heta och även om fokuset huvudsakligen är psykologiskt så kommer man tillsammans med mig jobba med helheten, dvs allt man är, allt som finns omkring en och samtliga aspekter av en, så som förflutet, nutid och framtid, men även kroppens behov.
 
 
Mitt liv består i dagsläget av möten, brainstorming, logotypfunderingar, tankekartor, verksamhetsbeskrivning till infoblad och hemsida, samt ännu fler möten. Jag har verkligen inspirationen på min sida i det här och många goa samarbetspartners som jag tycker otroligt mycket om! T.ex. mina fantastiska vänner som du ser på bilden här.
 
 
Något som redan har hänt är att jag har börjat som tränare på Garrido Wellness! Superkul! Det är utan tvekan Strängnäs bästa gym och jag är verkligen stolt över att samarbeta med de varma och glada nya ägarna Helena och Ricardo! (klicka på bilden för att komma till Garrido Wellnes Facebooksida)  Man kan ta hjälp av mig för skräddarsytt träningsprogram med grundlig genomgång och man kan även anlita mig till så många träningspass man vill! Då planerar jag effektivaste (och roligaste) träningen för varje gång, samt följer peppande med och ser till att tekniken är säker och ger resultat!
 
Intresserad av att göra gymträningen superkul? (- Ja visst är du väl det!!!) Ring mig på 073-8212200 eller skicka ett mejl till [email protected] . Jag är suppertaggad och kommer garanterat se till att du blir det också! 
 
Jag kommer berätta mer längre fram om företagets breddning och mina tankar bakom det etc. Har du tips och idéer så skulle det vara jättekul att ta del av dem!
 
Önskar er en trevlig vecka med skojjig träning och god mat! Varma hälsningar!
 
 
 
 
Anlita, Beröm, Eget företag, Feedback, Förändring, Garrido Wellness, Hemsida, Hjälpa, Inspiration, Kul, LOKA Pepparkaka, Logga, Logotyp, Mias Viktvägledning, Mindmap, Måluppfyllelse, Möte, Nå Mål, PT, Personlig Tränare, Rolig träning, Samarbetspartners, Självförverkligande, Styrketräning, Styrketräningsinstruktion, Styrketräningsprogram, Stöd, Tränare,

Kommentera

Publiceras ej