Igårkväll började huvudvärken från underjorden. Har sovit som en stock fram till nästan 11. Jag hittade en intressant blogg om vardagsknep med ett bra inlägg om huvudvärk och vad man kan göra när man får besök av den. Den härliga bilden är lånad därifrån.
 
När jag har haft lindrig huvudvärk har jag många gånger kunnat träna bort den. Då försvinner den tack vare blodcirkulationen. Men idag är jag inte så kaxig. Ska försöka ta en vända till soprummet - kanske minskar den då... 

Så tyvärr vänner blir det inget inlägg om träning och hälsa idag, bara lite gnäll om min ohälsa, haha! (Man får tycka synd om sig själv!) Kan istället rekommendera min väns blogg som skriver om träning och andra intressanta saker: www.rosamarängen.se
 
Nu ska jag ta till mitt favoritknep vid huvudvärk: kall blöt handuk över pannan och ögonen. Att blogga är väl inte det smartaste man kan göra direkt... Ehum... Tack för att jag fick gnälla av mig lite! 
Bota huvudvärk, Huskurer, Huvudvärk, Rosa Marängen, Smarta Vardagstips,

Kommentera

Publiceras ej