Hej hej!
 
Nu händer allt jag förut berättat om i tidigare inlägg.  Det känns verkligen jättekul! 
 
1. Min nya logga är klar! - Tack Lena Tembe för ditt gedigna jobb och inte minst ditt tålamod med mig i denna process.
 
 
2. Min nya hemsidaär klar, men är i dagsläget en pågående process av finslip och tillägg av text och bild! - Tack igen Lena Tembe! Där kan ni bl.a. läsa om breddningen. Din Utveckling är ett hälsoföretag med helhetsfokus. Kropp och själ behöver vara i balans och det saknas hjälp i form av samtalsstöd och viktvägledning som är ett alternativ till primärvården, men ändå inte någon sk. mirakelmetod. Många får nej av primärvården, då de inte uppfyller kriterierna för samtalsstöd. Jag kommer utgöra det privata alternativet i Strängnäs. Ingen ska behöva vara ensam när det är tufft!
 
 
3. Flytt av lokal. Idag kommer jag ha sista kunden i gamla lokalen på Storgatan 24. Efteråt plockar jag ihop alla småsaker som sedan kommer magasineras. Min nya adress blir Källgatan 1 i Strängnäs. Från och med fredag den 28 februari kommer jag bedriva mig verksamhet där. Varmt välkomna dit!
 
 
4. Uppdraget som tränare på gymmet Garrido Wellness har rullat igång och jag stortrivs! 
 
 
Tack vare dessa förändringar ser kontaktuppgifterna lite annorlunda ut. Jag tackar för att ni tittat in på bloggen denna gång och avslutar med dem. Ps. på www.dinutveckling.com finns en knapp i nedre högra hörnet där du kan dela sidan på Facebook. Det vore jag väldigt tacksamför om du ville göra! Min ambition är att alla ska veta om min att Din Utveckling finns och erbjuder samtalsstöd. Varmt tack!
 
 
Din Utveckling - personligt samtalsstöd
Övriga tjänster är Mias Viktvägledning och Träna med Mia
 
hemsida:
 
mejladress:
[email protected] (den gamla kommer finnas kvar [email protected])
 
telefon:
073 - 821 22 00
 
besöksadress för samtalsstöd/viktvägledning:
Källgatan 1, Strängnäs (portkod erhålls vid tidsbokning)
 
besöksadress för Träna med Mia:
Garrido Wellness, Järnvägsgatan 24, Strängnäs (ring så öppnar jag)
 
 
 
Din Utveckling, Flytt, Garrido Wellness, Gymfobi, Källgatan 1, Strängnäs, Lena Tembe, Logga, Logotyp, Lokal, Mias Viktvägledning, Personlig Tränare, Personligt samtalsstöd, Träna med Mia, Tränare, www.dinutveckling.com,

Kommentera

Publiceras ej